Osobnosti

OSOBNOST

Osobnost v LIGS University: Michel Fleischmann - prezident mediální skupiny Lagardère Active ČR

Další setkání z cyklu osobnosti v LIGS University proběhlo s prezidentem mediální skupiny Lagardère Active ČR, panem Michelem Fleischmannem. Tématem setkání byl systém fungování mediálního trhu v České republice, vztah rádia a internetu, reklamy apod. Pan prezident Fleischmann v rámci diskuse se studenty odpověděl na mnoho otázek týkajících se budoucnosti rádií ve světě internetu, stanice BBC, která je nově ve skupině RRM a další. Velmi zajímavá byla část o finančních prostředcích, které jsou ročně investovány do reklamy v rádiích v České republice a poslechovost rádií a jednotlivých hlavních stanic. Při diskusi o fungování rádií jsme debatovali o důležitosti výběru správných lidí do týmu, ať už jsou to moderátoři, novináři, technici, ale i administrativní pracovníci a prodejci reklamy v rádiích, což je v současné době stále těžší a těžší. Debatovali jsme o vazbě výše proinvestovaných prostředků na reklamu versus ekonomická a politická stabilita, což je vzájemně propojeno více, než se může na první pohled zdát. Velmi zajímavou částí byla debata o výzkumech poslechovosti, preferencích posluchačů a rozdílech mezi rádiem a televizí a také o tématu marketingu rádii a jeho specificích. Jsme velmi rádi, že se i další setkání z cyklu Osobnosti v LIGS University vydařilo, bylo velmi zajímavé a přínosné. Za to patří díky všem, kteří se setkání zúčastnili a hlavně panu Fleischmannovi.