Learning Outcomes and Graduation Rates
Nejvyšší prioritou každé vysokoškolské instituce jsou výsledky vzdělávání nebo vzdělávací výstupy (z angličtiny – student learning outcomes, zkr. SLO). Univerzity se přirozeně snaží vzdělání tvořit a přenášet je na své studenty. Vzdělávací výstupy tento proces zkoumají a vytvářejí kritéria, podle kterých dokáží edukační proces hodnotit a upravovat jej tak, aby byl co nejefektivnější.
Výstupy vzdělávání má LIGS University rozděleny do tří vzájemně propojených kategorií, při čemž každá vychází z jejího primárního poslání – za rozumnou cenu poskytnout studentům z celého světa jedinečné a kvalitní vzdělání.
Jednotlivé vzdělávací výstupy LIGS University jsou vzájemně propojeny v tom smyslu, že každý určuje a odráží ostatní. CLO například odrážejí PLO a ty vycházejí z ILO.
ILO1: Efektivní komunikace – studenti budou schopni identifikovat cílovou skupinu, adekvátně posoudit poskytnuté informace, správně interpretovat potřeby a díky výborným písemným i ústním komunikačním schopnostem i za pomoci médií, vhodně prezentovat relevantní informace tak, aby vyhovovaly potřebám situace.
ILO2: Kritické myšlení a uvažování – studenti získají schopnost objektivně analyzovat a vysvětlovat jednotlivá témata, využít své vědomosti k vyjádření názorů a myšlenek, determinovat své výhledy do budoucnosti a rozvíjet praktické a kreativní řešení problémů reálného světa.
ILO3: Informační kompetence – studenti prokáží schopnost identifikovat tzv. informační potřeby, ty efektivně a eticky shromažďovat, analyzovat a integrovat informace z různých relevantních zdrojů.
ILO4: Dokonalé osvojení si vědomostí – studenti dokáží demonstrovat pokročilé znalosti z oblasti vědecké teorie, ale i své dovednosti a vlastní postoje, které budou k dané disciplíně přispívat.
ILO5: Rozmanitost a globální perspektiva – studenti budou zkoumat potřeby skupiny i jednotlivce, efektivně a vnímavě pracovat s rozmanitými skupinami obyvatel v multikulturním a mezinárodním prostředí.
ILO6: Etické chování a integrita – studenti budou konat v souladu s principy etiky a integrity v rozmanité a globální společnosti. Tímto chováním tak demonstrovat povědomí o osobní i profesionální zodpovědnosti.
PLO1: Znalost podnikání – studenti na strategické úrovni porozumí klíčovým obchodním funkcím s cílem:
PLO2: Kritické myšlení a schopnost řešit problémy – studenti aplikují schopnost kritického uvažování a řešení problémů s cílem:
PLO3: Etický management – studenti identifikují důležitost vzájemného vztahu řízení podniku a etiky v podnikání s cílem:
PLO4: Globální profesionálové – studenti integrují na manažerské postupy a procesy celosvětový pohled s cílem:
PLO1: Znalost organizací – studenti získají vědomosti o řídících postupech v různých organizačních prostředích s cílem:
PLO2: Řešení problémů a výzkum – studenti zkombinují své schopnosti řešení problémů a výzkumné dovednosti s cílem:
PLO3: Globální profesionálové – studenti budou rozvíjet způsob myšlení globálního profesionála s cílem:
PLO4: Komunikační schopnosti – studenti budou využívat různé formy komunikačních zručností k prezentování nápadů a informací s cílem:
PLO1: Poznání a pochopení podnikání – studenti si dokonale osvojí všechny aspekty řízení podniku s cílem:
PLO2: Řešení a analýza problémů – studenti budou využívat schopnost analyzovat a řešit problémy s cílem:
Přezkoumat a sumarizovat komplexní myšlenky a informace, tím získat nové vědomosti a rozvíjet nové přístupy v různých oblastech podnikání.
PLO3: Špičkový lídr – studenti si osvojí způsob myšlení špičkového lídra s cílem:
PLO4: Odborná odpovědnost – studenti si vybudují smysl pro odbornou odpovědnost s cílem:
PLO1: Poznání a pochopení – studenti prokáží odborné znalosti v oblasti:
PLO2: Výzkum – studenti se zapojují do unikátního výzkum s cílem:
PLO3: Kognitivní znalosti – ze studentů se stanou odborní profesionálové, kteří budou schopni:
PLO4: Globální přínos – studenti si vybudují globální pohled na:
Program Learning Outcomes = ILO-PLO Curriculum Maps
Course Learning Outcomes = PLO-CLO Curriculum Maps
Program | Graduation Rates | Retention and Persistence |
MBA | 38,57 % | 86,58 % |
MSc | 38,09 % | 73,91 % |
Ph.D. | 29,16 % | x |
DBA | 15,28 % | x |
Naše graduation rate pro MBA program je 38,57 % a 38,09 % pro MSc program (procenta úspěšného dokončení studia do tří let a méně u studentů, kteří začali studovat v letech 2011 - 2018).
Naše graduation rate pro Ph.D. program je 29,16 % a 15,28 % pro dba program (procenta úspěšného dokončení studia do tří let u studentů, kteří začali studovat v letech 2014 - 2018).
LIGS University master’s degree programy jsou navrženy tak, aby mohly být dokončeny do dvou let od zahájení a doktorské programy do tří let od zahájení. 47,49 % absolventů MBA, 57,89 % absolventů MSc, 97,14 % absolventů Ph.D. a 100 % absolventů DBA dokončilo studium ve stanovených obdobích.
Doktorské programy jsou navrženy tak, aby mohly být dokončeny do tří let od jejich zahájení. Protože první studenti začali studovat v roce 2014, je ještě příliš brzy uvádět vypovídající data "retention and persistence", tak jako u master´s programů.