Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Specializace Marketing poskytuje kombinaci schopností prodat produkt či službu a zároveň přimět zákazníky je milovat. 
 

Interactive Online DBA - struktura programu Marketing

  • 0

    předmětů
    Vědecko-výzkumného
    modulu

  • 0

    předměty
    zvoleného studijního
    oboru

  • 0

    předměty 
    z volitelného
    modulu

  • 0

    roky
    k dokončení
    studia

Globální marketing

Globální marketing se soustředí na adaptaci marketingového mixu v souladu s potřebami zákazníků na zahraničních trzích. Při studiu tohoto předmětu se studenti seznámí s principy, specifiky a nástroji globálního marketingu. Studenti získají přehled o faktorech, které ovlivňují rozhodování o volbě vstupu na mezinárodní trhy, o formách vstupu na zahraniční trhy, vývozních a dovozních aktivitách, formách vstupů nenáročné na kapitálové investice (licence, franchising), kapitálových vstupech na zahraniční trhy atd. Také získají informace o výběru cílových trhů a jejich specifikách a positioningu v mezinárodním prostředí s důrazem na principy interkulturního marketingu. 

Obsah předmětu
 

  • Definice globálního marketingu
  • Mezinárodní marketingový výzkum
  • Vliv globálního prostředí na vstup na trh
  • Formy vstupu na zahraniční trhy
  • Segmentace mezinárodních trhů
  • Trendy
  • Mezinárodní politika firmy

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace je soubor metod klíčových při prodeji produktů či služeb. Cílem předmětu je poskytnout studentům ucelený přehled o nástrojích marketingové komunikace a jejich funkcích se zaměřením na jejich praktické využití. Studenti pochopí základní pojmy problematiky marketingového komunikačního mixu a získají hluboké a praktické porozumění jejich nástrojů (např. reklama, přímý marketing, PR, online marketing apod.). Část předmětu se také zabývá moderními trendy, mezi které patří např. guerilla marketing, ambush marketing, branding aj. Poslední část předmětu bude věnována event marketingu jako specifické formě v podnicích a organizacích různých velikostí.

Obsah předmětu
 

  • Marketingová komunikace
  • Modely marketingové komunikace
  • Marketingový komunikační mix 
  • Moderní trendy v marketingové komunikaci 

Nezávazná poptávka studia IO DBA


* údaje označené tímto znakem jsou povinné

Proč studovat online DBA na LIGS University

  • Vysoká kvalita lektorů – vzdělávat vás budou špičkoví odborníci z praxe a akademické sféry.
  • Akreditace – uznávaná akreditační instituce ASIC potvrdila kvalitu a vysoký standard studia na LIGS University udělením nejvyššího stupně akreditace - ASIC Premier University. To je známkou soustavného rozvoje LIGS University, stejně jako certifikace ISO. 
  • Studentský informační systém – veškeré informace máte kdykoli po ruce ve svém počítači, tabletu i smartphonu.
  • Splátky bez navýšení ceny – určíte si způsob splácení – například v osmi splátkách bez cenového navýšení.
  • Cenová dostupnost – získáte bezkonkurenčně výhodný poměr mezi kvalitou vzdělání a jeho cenou.
  • Online knihovna – elektronickou knihovnu, video programy a studijní materiály máte v ceně studia.
  • Okamžitý přínos – provázanost studia bude mít bezprostřední efekt na vaše pracovní výsledky.
  • Konkurenceschopnost – jako absolventi online DBA zvýšíte svou hodnotu na trhu práce.
  • Americký titul – můžete se pochlubit světově užívaným titulem z americké univerzity.
  • Jazyky studia - studujte v angličtině, češtině nebo v kombinaci těchto jazyků.

Podrobné informace

o Online DBA vám rádi
zašleme na váš e-mail. 


Školné a stipendium

Zjistěte více o školném a stipendiích programu Interactive Online DBA Marketing

Školné              Stipendium                                       

Více informací o studiu Interactive Online DBA

Zjistit více

Přihlásit se do studenstské sekce