Marketing | DBA
Specializace Marketing poskytuje kombinaci schopností prodat produkt či službu a zároveň přimět zákazníky je milovat.
předmětů
Vědecko-výzkumného
modulu
předměty
zvoleného studijního
oboru
předměty
z volitelného
modulu
roky
k dokončení
studia
Globální marketing se soustředí na adaptaci marketingového mixu v souladu s potřebami zákazníků na zahraničních trzích. Při studiu tohoto předmětu se studenti seznámí s principy, specifiky a nástroji globálního marketingu. Studenti získají přehled o faktorech, které ovlivňují rozhodování o volbě vstupu na mezinárodní trhy, o formách vstupu na zahraniční trhy, vývozních a dovozních aktivitách, formách vstupů nenáročné na kapitálové investice (licence, franchising), kapitálových vstupech na zahraniční trhy atd. Také získají informace o výběru cílových trhů a jejich specifikách a positioningu v mezinárodním prostředí s důrazem na principy interkulturního marketingu.
Marketingová komunikace je soubor metod klíčových při prodeji produktů či služeb. Cílem předmětu je poskytnout studentům ucelený přehled o nástrojích marketingové komunikace a jejich funkcích se zaměřením na jejich praktické využití. Studenti pochopí základní pojmy problematiky marketingového komunikačního mixu a získají hluboké a praktické porozumění jejich nástrojů (např. reklama, přímý marketing, PR, online marketing apod.). Část předmětu se také zabývá moderními trendy, mezi které patří např. guerilla marketing, ambush marketing, branding aj. Poslední část předmětu bude věnována event marketingu jako specifické formě v podnicích a organizacích různých velikostí.
o Online DBA vám rádi
zašleme na váš e-mail.
Zjistěte více o školném a stipendiích programu Interactive Online DBA Marketing