Mezinárodní obchod | MBA
Specializace Mezinárodní obchod poskytuje přehled procesů a trendů pro podniky působící na zahraničních trzích.
předměty
zvoleného studijního
oboru
předměty
z volitelného
modulu
předmětů
základního
modulu
roky
k dokončení
studia
Úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery jsou pro mnoho firem velkou příležitostí pro jejich rozvoj. Obchodní praktiky v zahraničí a etiketa se však mohou lišit.
Cílem předmětu Mezinárodní obchodní jednání je seznámit studenty s pojmy a podmínkami při uzavírání mezinárodních obchodních dohod a smluv s ohledem na právní úpravu, obchodní politiku a etiketu. Studenti se též naučí využívat význam interpersonálních vztahů v mezinárodních obchodních jednáních ku prospěchu firmy. Naučí se jednat se zahraničními partnery s uplatněním principů obchodní a společenské etikety při uzavírání a naplňování mezinárodních obchodních smluv.
V současné době je zapojení do mezinárodního obchodu téměř nevyhnutelné. Cílem předmětu Mezinárodní obchodní vztahy je seznámit studenty s aktuálními trendy ve vývoji mezinárodního obchodu, s aspekty, které tento vývoj nejvíce ovlivňují, včetně aktuální právní úpravy. Studenti se dále seznámí s praktickými důsledky zapojení České republiky do mezinárodního obchodu včetně členství ve WTO a EU. Dále jsou analyzována základní témata v oblasti mezinárodního obchodu, mezi které patří financování exportu a importu, pojištění rizik, problematika pohybu měnových kurzů, celní záležitosti, logistika atd. Důraz je kladen na praktické podmínky realizace zahraniční výměny.
o Online MBA vám rádi
zašleme na váš e-mail.
Zjistěte více o školném a stipendiích programu Interactive Online MBA Mezinárodní obchod