Sales management | MBA
Specializace Sales management z vás udělá odborníka v umění prodeje.
předměty
zvoleného studijního
oboru
předměty
z volitelného
modulu
předmětů
základního
modulu
roky
k dokončení
studia
Klíčovými předpoklady pro strategické a efektivní řízení prodejních aktivit jsou mj. určení prodejní strategie a politiky a funkční systém sledování, měření a hodnocení aktivit. Tomu napomáhají vhodně zvolené standardy a klíčové parametry měření výkonnosti prodeje (KPI). Cílem předmětu je seznámit studenty s rolí a funkcí Sales Managementu ve firmě. Studenti získají informace, jak sestavit a realizovat prodejní plány, řídit prodej a dosahovat stanovené cíle prodeje. Dále se seznámí s prodejními technikami, strategiemi a organizací prodeje. Po absolvování budou studenti schopni sestavit prodejní plán společnosti včetně definice klíčových indikátorů výkonnosti a vhodné metodiky kontroly.
Key Account Management (KAM) je pokračováním vývoje marketingu, segmentace trhů a změny firemní orientace z prodejní na marketingovou. Termíny jako Key Customer Relationship Management (KCRM) a KAM se věnují dlouhodobým oboustranně výhodným obchodním vztahům mezi firmou a jejími zákazníky.
Předmět Key Account Management seznámí studenty se způsobem uplatňování tohoto přístupu. Smyslem je pochopit přínos KAM pro firmu a její zákazníky. Cílem předmětu je získat ucelenou představu o důvodech a způsobu zavádění KAM ve firmě. Studenti budou chápat, z čeho vychází potřeba a jaký je smysl zavedení a následného rozvoje řízení vztahu s klíčovými zákazníky a jaké změny tento proces vyvolává.
o Online MBA vám rádi
zašleme na váš e-mail.
Zjistěte více o školném a stipendiích programu Interactive Online MBA Sales management