Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Specializace Sales management z vás udělá odborníka v umění prodeje. 
 

Interactive Online MBA - struktura programu Sales management

  • 0

    předměty
    zvoleného studijního
    oboru

  • 0

    předměty 
    z volitelného
    modulu

  • 0

    předmětů
    základního
    modulu

  • 0

    roky
    k dokončení
    studia

Strategické řízení prodeje

Klíčovými předpoklady pro strategické a efektivní řízení prodejních aktivit jsou mj. určení prodejní strategie a politiky a funkční systém sledování, měření a hodnocení aktivit. Tomu napomáhají vhodně zvolené standardy a klíčové parametry měření výkonnosti prodeje (KPI). Cílem předmětu je seznámit studenty s rolí a funkcí Sales Managementu ve firmě. Studenti získají informace, jak sestavit a realizovat prodejní plány, řídit prodej a dosahovat stanovené cíle prodeje. Dále se seznámí s prodejními technikami, strategiemi a organizací prodeje. Po absolvování budou studenti schopni sestavit prodejní plán společnosti včetně definice klíčových indikátorů výkonnosti a vhodné metodiky kontroly.    

Obsah předmětu
 

  • Proces prodeje – stanovení cílů, měření dosažení cílových hodnot
  • Organizační struktura prodejního oddělení a její začlenění do organizační struktury společnosti
  • Plánování prodeje s návazností na marketingové aktivity
  • Integrovaný proces synchronizace a koordinace mezi marketingem, prodejem, výrobou a administrativou
  • Nástroje pro řízení prodeje, plánování zadávání úkolů, reportování a kontrola
  • Specifika prodeje – zaměření na kategorie spotřebního zboží a služeb
  • Management kategorií v prostředí FMCG
  • Logistika jako prodejní instrument

Key Account Management

Key Account Management (KAM) je pokračováním vývoje marketingu, segmentace trhů a změny firemní orientace z prodejní na marketingovou. Termíny jako Key Customer Relationship Management (KCRM) a KAM se věnují dlouhodobým oboustranně výhodným obchodním vztahům mezi firmou a jejími zákazníky. 

Předmět Key Account Management seznámí studenty se způsobem uplatňování tohoto přístupu. Smyslem je pochopit přínos KAM pro firmu a její zákazníky. Cílem předmětu je získat ucelenou představu o důvodech a způsobu zavádění KAM ve firmě. Studenti budou chápat, z čeho vychází potřeba a jaký je smysl zavedení a následného rozvoje řízení vztahu s klíčovými zákazníky a jaké změny tento proces vyvolává.

Obsah předmětu
 

  • Změny nákupního chování organizací jako předpoklad
  • Důvody, výhody a rizika uplatňování KAM
  • Zavádění KAM ve firmě
  • Identifikace klíčových zákazníků 
  • Pozice KAM ve firmě
  • Kompetenční model KAM
  • Rozhodovací proces klíčových zákazníků, organizací 
  • Vnímání hodnoty produktu klíčovými zákazníky
  • Budování a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky
  • Podpora a komunikace KAM 
  • Prodejní postupy
  • Možnosti technické podpory
  • Budoucnost Key Account Managementu

Nezávazná poptávka studia IO MBA


* údaje označené tímto znakem jsou povinné

Proč studovat online MBA na LIGS University

  • Vysoká kvalita lektorů – vzdělávat vás budou špičkoví odborníci z praxe a akademické sféry.
  • Akreditace – uznávaná akreditační instituce ASIC potvrdila kvalitu a vysoký standard studia na LIGS University udělením nejvyššího stupně akreditace - ASIC Premier University. To je známkou soustavného rozvoje LIGS University, stejně jako certifikace ISO. 
  • Studentský informační systém – veškeré informace máte kdykoli po ruce ve svém počítači, tabletu i smartphonu.
  • Splátky bez navýšení ceny – určíte si způsob splácení – například v osmi splátkách bez cenového navýšení.
  • Cenová dostupnost – získáte bezkonkurenčně výhodný poměr mezi kvalitou vzdělání a jeho cenou.
  • Online knihovna – elektronickou knihovnu, video programy a studijní materiály máte v ceně studia.
  • Okamžitý přínos – provázanost studia bude mít bezprostřední efekt na vaše pracovní výsledky.
  • Konkurenceschopnost – jako absolventi online MBA zvýšíte svou hodnotu na trhu práce.
  • Americký titul – můžete se pochlubit světově užívaným titulem z americké univerzity.
  • Jazyky studia - studujte v angličtině, češtině nebo v kombinaci těchto jazyků.

Podrobné informace

o Online MBA vám rádi
zašleme na váš e-mail. 


Školné a stipendium

Zjistěte více o školném a stipendiích programu Interactive Online MBA Sales management

Školné              Stipendium                                       

Více informací o studiu Interactive Online MBA

Zjistit více

Přihlásit se do studenstské sekce