Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Stipendijní témata disertačních prací

Zájemci o studium programu Interactive Online DBA si mohou vybrat ze stipendijních témat disertačních prací, což jsou témata, o která se LIGS University obzvlášť zajímá. Pokud bude vybrané téma schváleno, student získává nárok na stipendium v hodnotě až 30 % školného. Zvolené téma mohou ve stejný čas zpracovávat pouze dva studenti. 

Stipendijní témata by se měla orientovat na následující země:  Argentina, Austrálie, Bolívie, Brazílie, Čína, Ekvádor, Fidži, Filipíny, Ghana, Guatemala, Honduras, Hong Kong, Chile, Indie, Irsko, Indonésie, Jihoafrická republika, Kamerun, Kanada, Kolumbie, Kostarika, Malajsie, Malta, Mexiko, Mongolsko, Nigérie, Nikaragua, Nový Zéland, Panama, Pákistán, Paraguay, Peru, Rusko, Singapur, Somálsko, Španělsko, Spojené království, Spojené státy americké, Thaiwan, Thajsko, Uruguay, Vietnam

Stipendijní témata jednotlivých specializací jsou uvedeny níže:

Specializace Marketing

Téma: Využití emocí v procesu rozhodování zákazníka o koupi produktu

  • produkty: online vysokoškolské vzdělávání, video kurzy a školení

Téma: Vliv konkurence při vstupu na nové trhy (inovace, úspěšné strategie vstupu, role sociálních médií)

  • produkt: online vysokoškolské vzdělávání

Téma: Účinnost a efektivnost procesu komunikace prodávajícího a kupujícího prostřednictvím počítače na zvoleném trhu

  • produkt: online vysokoškolské vzdělávání

Téma: Reputation management v prostředí internetu a sociálních sítí

  • projekt budování reputation managementu, analýza možností, výběr nejefektivnějších metod atd., možnosti opatření v případě lživých informací o firmě či osobě na internetu a sociálních sítích
  • návrh strategie a praktických kroků

Téma: Stav vysokoškolského online vzdělávání ve vybrané zemi

  • srovnání nabídky, používané marketingové nástroje a jejich efektivita, segmentace trhu, očekávání potenciálního studenta apod.
  • návrh implementačního plánu, včetně kalkulace nákladů pro vstup na zvolený trh pro další online program
  • marketingový plán online komunikace, komunikace na sociálních sítí apod.

 

Specializace Management

Téma: Podnikání žen

  • výzkum zaměřený na místní či globální podmínky pro podnikání, politické a ekonomické nastavení podnikání
  • výzkum by měl být realizován za pomoci rozhovorů, analýzy životní a podnikatelské historie a zkušenosti
  • vlastní návrh implementačního plánu, který by sloužil k usnadnění zahájení podnikání nebo vlastní projekt start-up firmy

Téma: Podnikání mladých lidí

Chcete vědět více? Napište nám!


* údaje označené tímto znakem jsou povinné

Přihlásit se do studenstské sekce