Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Carlos Gonzalo

Analytik a vědecký pracovník v oblasti komunikace

 

Carlos získal dvůj doktorát v oboru Social Communication na Pompeu Fabra University v Barceloně a v současné době působí mimo jiné jako šéfredaktor SEOmedia-lab.com.

 

Po svém studiu Business Administration a historie na University of Barcelona začal v roce 2001 pracovat pro vydavatelství Planeta jako editor. V roce 2002 začal studovat doktorský program na téže univerzitě.


V roce 2005 obdržel titul DEA (Diploma in Advanced Studies), zatímco pracoval v Dublinu pro Ask.com jako Senior Information Analyst a Team Leader. Díky této zkušenosti s vedením mezinárodního týmu specialistů na SEO začal působit jako tutor na University Pompeu Fabra, kde působí dodnes.


V roce 2010 začal působit ve společnosti Atrevia jako konzultant pro oblast online komunikace a ve stejné době také začal pracovat na výzkumu ke své dizertační práci na téma zobrazování obsahu ve vyhledávači Google v období voleb. Během následujících dvou let automatizoval zachycování výsledků vyhledávání v Googlu během voleb ve Španělsku. V roce 2015 obhájil svou dizertační práci s názvem “Web Positioning and Information Dynamics in Search Engines: Proposals of Analysis and Comparative Study of Visibility of Digital Contents in the Case of Electoral Processes.


V současné době působí mimo jiné jako akademický ředitel postgraduálního programu „SEO and Social Media for Communicators“ na Barcelona School of Management a provádí výzkum na Pompeu Fabra University a Trademetrics Polytechnic University of Valencia.


Jeho cílem je vzdělávat profesionály z oblasti online marketingu tak, aby bezezbytku využívali ohromných možností dnešní doby.

Další tutoři

Přihlásit se do studenstské sekce