Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.

Tutorka pro oblast globálního marketingu, marketingové komunikace a managementu

 

Kamila Tišlerová zastává pozici výkonné ředitelky ve společnosti Finosa, s.r.o., což je jedna z velkoobchodních společností aliance Czech Tobacco Corporation, a.s., působící v oblasti nezávislého maloobchodního trhu. Marketingem a obchodní činností se Kamila Tišlerová zabývala i ve společnosti Drinks Union, a.s., kde do roku 2000 zastávala pozici marketingové ředitelky.

 

V letech 2008 - 2013 působila na akademické půdě (UJEP Ústí nad Labem, Technická univerzita Liberec), kde se věnovala teoretickému zkoumání faktorů úspěšnosti firem, studovala marketingové koncepty a zabývala se řízením vztahů se zákazníky. Je autorkou mnoha vědeckých článků publikovaných v zahraničních časopisech, účastní se mezinárodních vědeckých konferencí a hostuje na zahraničních univerzitách (Finsko, Velká Británie, Čína).

 

Základní ekonomické vzdělání získala na Vysoké škole ekonomické v Praze a v disertační práci se pak specializovala na tvorbu hodnoty pro zákazníka (zpracováváno na Technické univerzitě v Liberci).

 

Získané teoretické poznatky spojuje se zkušenostmi z vlastní dlouholeté manažerské praxe a toto spojení aplikuje při své lektorské a konzultační činnosti - jak v podobě tvorby a vedení personalizovaných kurzů pro různé společnosti, tak i při řešení konkrétních zadání, se kterým se na ni firmy obracejí. Aby mohla u svých „studentů“ dosahovat co největších výsledků, osvojuje si i metody koučování. Jako členka České asociace koučů neustále prochází dalším vzděláváním a supervizemi v této oblasti. 

 

Cílem ve vyučovaných předmětech je tedy vybavit posluchače takovými znalostmi a dovednostmi, které jim pomohou úspěšně působit v náročném podnikatelském i korporátním prostředí. 

 

Od osob, kterým se věnuje, očekává značnou ochotu na sobě pracovat, a na oplátku pomáhá odhalit a aktivovat jejich vnitřní potenciál.

 

Motto: 

 

„There is no free lunch (žádný oběd není zadarmo)“

 

Další tutoři

Přihlásit se do studenstské sekce