Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Ing. Petr Ungerman

Tutor pro oblast marketingu

 

Petr Ungerman vystudoval VŠE v Praze a studoval marketing v Norsku na Norwegian School of Economics and Business Administration v Bergenu.

 

Začínal ve Staropramenu, dále pracoval v Opavii (BeBe, Brumík, Zlaté, Kolonáda, Oreo…), Kraft Foods a Mondelez (Milka, Figaro). Čtyři roky působil jak ředitel marketingu a člen management boardu v Mondelez za ČR a SR, kde řídil kategorii čokolády s obratem 100 mil USD.
 
Petr si nejvíce cení toho, že se mu podařilo několikrát v jeho kariéře otočit negativní trend vývoje značek, například BeBe Dobré ráno nebo Figaro. Se značkou Milka získal s týmem několik ocenění za marketingové kampaně např. European Excellence Award 2014 za nejlepší PR kampaň v regionu. Dvakrát první místo na České ceně za PR 2015 v kategoriích B2C a Digital&Social Media.
 
Po odchodu z korporátního prostředí se Petr věnuje 3 oblastem: Budování značek (strategie, positioning, komunikace), Inovacím (inovační workshopy, canvas, pomoc start-upům) a Employer brandingu (nábor, interní komunikace) Petr pracuje pro klienty z korporátního prostředí (Plzeňský prazdroj, Sodexo, Coca Cola) i se společnostmi menšími, které chtějí budovat svoji značku (Dluhopisy, Planetum, ProSpolužáky)
 
Jako lektor při výuce provádí marketingem prakticky, se zkušenostmi a využitím aktuálních trendů. “Marketing má často horší pověst, než si zaslouží… kdo ho ale umí dobře používat, ten dokáže mnohé věci velmi snadno…”
 
Motto:
 
People do not buy what you do, they buy why you do it.” Simon Sinek

Další tutoři

Přihlásit se do studenstské sekce