Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Mgr. Markéta Dvořáčková, MBA

Tutorka pro oblast komunikace, marketingové komunikace, PR a CSR

 

Markéta Dvořáčková působí v oblasti Public relations již 20 let, z toho 18 let se věnuje PR v oblasti bankovnictví. V současné době řídí externí i interní komunikaci v jedné z nových bank na trhu - Equa bank. Kromě toho zde má na starosti event marketing, sponzoring a společenskou odpovědnost firmy.

 

Před příchodem do Equa bank v říjnu 2012 si po 13 letech v bankovním sektoru vyzkoušela řídit komunikaci v jedné z největších FMCG firem, v kosmetickém gigantu - společnosti L´Oréal. Zde působila od roku 2010 do roku 2012 na pozici Corporate & Media Communication Director pro Českou a Slovenskou republiku a měla na starosti externí  komunikaci 23 kosmetických značek z portfolia firmy L´Oréal, interní komunikaci, společenskou odpovědnost firmy, event marketing a řízení klientského call centra.

 

Od roku 2008 do roku 2010 působila ve společnosti GE Money jako vedoucí externí komunikace GE Money Group pro Českou a Slovenskou republiku. Na této pozici byla zodpovědná za externí komunikaci GE Money Bank, GE Money Multiservis, GE Money Auto a GE Money na Slovensku. Měla na starosti především vztahy s médii, ale také sponzorství, podporu dobročinných projektů, pořádání akcí, publikování výročních zpráv a další.

 

Do roku 2008 pracovala po dobu čtyř let ve společnosti Citibank a.s., kde měla odpovědnost za styk s veřejností. Do její kompetence spadala komunikace s médii, pořádání akcí, řízení značky korporátní bankovní divize, interní komunikace, veřejné záležitosti, vydávání výročních zpráv a publikací o společnosti a programy společenské odpovědnosti firmy.

 

Pod hlavičkou Komerční banky působila šest let od roku 1998 do roku 2004. V roce 1998 nastoupila na pozici PR a marketingový specialista se zodpovědností za vztahy s médii, spolupracovala na marketingových kampaních a při plánování PR strategií. V roce 2001 převzala jako mluvčí odpovědnost za komunikaci produktů, spolupodílela se na realizaci marketingových kampaní, pořádání akcí, sponzorování, a interní komunikaci. V letech 2001 - 2004 působila v rámci Komerční banky na pozici vedoucí útvaru externí komunikace. Na této pozici měla na starosti vztahy s médii, plánování a realizaci PR kampaní, spolupracovala na sponzorských projektech a prodejních kampaních.

 

Mezi významné úspěchy v rámci její kariéry patří zvýšení pozitivních mediálních výstupů  v každé společnosti, ve které pracovala, a to v rozmezí o 300% až  1000%, nastolení efektivní komunikační strategie prostřednictvím lifestylových průzkumů, které dokázaly zaujmout novináře a zvýšit tak zastoupení společnosti (Equa bank, GE Money, Citibank) v médiích, vytvoření a naplňování strategie organizace akcií nejenom pro udržení klientů, ale také pro získávání nových (Citibank, GE Money), úspěšná organizace interních akcí vedoucích ke zvýšení loyality zaměstnanců (Equa bank, L´Oréal) atd.

 

Magisterský titul získala na fakultě vzdělávání Univerzity Karlovy v Praze v roce 1998. Titul MBA (specializace na marketingovou komunikaci a styk s veřejností), získala v roce 2006 po úspěšném složení zkoušky na Escuela Superior de Marketing y Administración Barcelona.

 

Motto:

 

“Vše, co stojí za to vykonat, by mělo být vykonáno dobře” (Ch. Dickens)
“Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod”

 

Další tutoři

Přihlásit se do studenstské sekce